بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کارت زرد کنعانی‌زادگان بخشیده نمی‌شود + عکس

  • کد خبر: ۲۱۶۴۹۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کارت زرد کنعانی‌زادگان بخشیده نمی‌شود + عکس
اعتراض باشگاه پرسپولیس درخصوص بخشش کارت زرد محمدحسین کنعانی زادگان به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در جدال با فولاد خوزستان کارت زرد گرفته بود، بازی با استقلال را از دست داد. این اتفاق در حالی رقم خورد که به گواه تمام کارشناسان، کارت زردی که کنعانی زادگان دریافت کرد، کاملا اشتباه بود و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از سوت پایان بازی درخواست فرجام خواهی داد تا محرومیت این بازیکن لغو شود.

شاید از همان ابتدا هم مشخص بود که این اعتراض به ثمر نخواهد رسید، اما پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این در حالی است که متن صریح قانون نشان می‌دهد که این بخشش عملا امکان پذیر نیست.
کارت زرد کنعانی زادگان بخشیده نمی‌شود + عکس
براساس بند ۱۵ آیین نامه انضباطی، تنها در صورتی که داور در تشخیص هویت بازیکن خاطی دچار اشتباه شده باشد، اخطار بازیکن می‌تواند با اعتراض رسمی از سوی باشگاه مورد نظر پاک شود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد اوسمار ویرا باید از همین حالا به فکر جانشین برای کنعانی زادگان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->